| کد خبر: 139547 |

راه اندازی رشته تحصیلی حمل و نقل در هنرستان های جیرفت

با حضور معاون دفترآموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش رشته تحصیلی حمل و نقل در هنرستان های فنی و حرفه ای جیرفت راه اندازی شد.

تین نیوز

با حضور معاون دفترآموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش رشته تحصیلی حمل و نقل در هنرستان های فنی و حرفه ای جیرفت راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد علی نژاد، معاون دفترآموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: این رشته در راستای سیاست‌ های سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و فرمایش مقام معظم رهبری در توسعه رشته‌ های فنی و حرفه‌ای و سیاست اشتغالزایی و ارتباط بین آموزش ‌وپرورش و بازار کار با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان در جیرفت راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه شهرستان جیرفیت بعد از بندرعباس به عنوان دومین شهرستانی که این رشته تحصیلی را در مدارس دایر می کند، افزود: با توجه به محوریت کشاورزی در این منطقه راه اندازی این رشته تحصیلی ضروری است.

علی نژاد تصریح کرد: آموزش و پرورش وظیفه فراهم کردن زمینه استقرار رشته حمل و نقل درهنرستان های فنی و حرفه ای و جذب دانش آموزان مستعد و راهداری هم وظیفه بکارگیری از فارغ التحصیلان این رشته را در مشاغل مورد نیاز برعهده دارد.

وی گفت: رشد صنعت حمل و نقل یکی از شاخص های مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور است و در جهان امروز حمل و نقل از بخش های زیربنایی اقتصاد بوده که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.