| کد خبر: 267975 |

◄ ۷ کیلومتر از بزرگراه رودبارجنوب بهادرآباد به بهره برداری رسید

رئیس اداره نظارت برساخت راه های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از بزرگراه رودبار جنوب بهادرآباد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از به بهره برداری رسیدن ۷ کیلومتر ازبزرگراه رودبار جنوب – بهادرآباد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، علی علیدادی سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار، امام جمعه رودبار جنوب و نماینده مردم رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان رودبار ۷ کیلومتر از بزرگراه رودبار جنوب – بهادرآباد به بهره برداری رسید.

علیدادی در تشریح این پروژه اظهار کرد: بزرگراه رودبار جنوب- بهادرآباد که طول کل مسیرآن ۲۳ کیلومتر می باشد که قطعه اول این محور در سنوات گذشته به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است

وی ادامه داد: در این مسیر اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و قطعه سوم این محور به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال انجام است و قطعه چهارم و پایانی به طول ۴ کیلومتر نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

علیدادی اشاره کرد: این محور ترانزیتی، استان کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان را به هم وصل می کند و در جهت برداشت محصولات کشاورزی و روانی ترافیک تأثیر به سزایی دارد.

رئیس اداره نظارت برساخت راه های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از بزرگراه رودبار جنوب – بهادرآباد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از بزرگراه رودبار جنوب  بهادرآباد 

 مجید ملایی رئیس اداره نظارت برساخت راه های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید معاون استاندار کرمان، فرماندار، امام جمعه رودبار جنوب و نماینده مردم رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهر ستان رودبار جنوب بیان کرد: پروژه احداث باند دوم رودبار جنوب –بهادر آباد در راستای تحقق سیاست های توسعه ی منطقه جنوب کرمان در دستور کار گرفت که عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از این بزرگراه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اعتباری به مبلغ ۷۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی اظهار کرد: در ادامه عملیات اجرایی محور پر ترافیک قطعه سوم بزرگراه رودبار جنوب – بهادرآباد ۷ کیلومتر دیگر آن با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در دست اجرا است.

ملایی گفت: این محور اتصال شهرستان رودبار جنوب را به کریدور اصلی استان کرمان را میسر خواهد کرد که می تواند بر اقتصاد منطقه تأثیر گذار باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.