| کد خبر: 209790 |

نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

به گزراش تین نیوز به نقل از ایسنا، امیر جمشید نژاد امروز(یکم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج، اظهار کرد: هر ساله جهت تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان تاکسی برگزار و نرخ کرایه در تمامی خطوط تعیین می شود.

وی افزود: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف هم در شورای شهر با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و جهت تایید به فرمانداری ارسال می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال نشد.

وی از اعلام نرخ  جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

 جمشید نژاد بیان کرد: برچسب نرخ های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و رانندگان نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.

جمشید نژاد خاطرنشان کرد: برای کودکان بالای ۵ سال سن نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: نرخ های جدید کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه سالجاری اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره  ۱۰۰۰۰۲۰۴۰  اعلام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.