| کد خبر: 189399 |

مهلت ثبت نام رانندگان در سامانه ریبین پایان خرداد اعلام شد

مهلت ثبت نام رانندگان در سامانه ریبین پایان خرداد اعلام شد.

تین نیوز

 مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج گفت: رانندگان تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پارکبان‌ها در سامانه جدید پارکینگ «ریبین» ثبت نام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سامان سعیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پروژه‌های شهرداری سنندج در راستای رفاه حال شهروندان جهت دسترسی عادلانه‌تر به پارک خودرو در معابر عمومی و کاهش ترافیک، اجرای طرح هوشمند‌سازی پارک حاشیه‌ای در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری فراخوان، یکی از شرکت‌های دانش بنیان و بومی برای اجرای این طرح انتخاب شد و هم اکنون این شرکت اقدامات لازم را در راستای اجرای طرح آغاز کرده است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج افزود: یکی از مطالبه شهروندان در زمینه باقی مانده شارژها در تگ‌های قدیمی خودرو است که با اقدامات فنی انجام شده توسط این شرکت دانش‌بنیان این مشکل نیز رفع شده است.

وی با بیان این‌که رانندگان می‌توانند تا پایان خرداد جاری با مراجعه به پارکبان‌ها در سامانه جدید پارکینگ «ریبین» ثبت‌نام کنند، یادآور شد: پس از ثبت نام در این سامانه سایر خدمات جدید سامانه از جمله محاسبه رایگان نیم ساعت توقف اولیه و شفاف‌سازی کامل مبالغ پرداختی از طریق پیامک و یا سایت سامانه به آدرس www.e-sanandaj.com به رانندگان اعلام خواهد شد.

سعیدی تاکید کرد: در راستای رفاه حال شهروندان سنندجی چهار نقطه در سطح شهر تعیین شده که رانندگان می‌توانند بعد از ثبت نام برای انتقال مانده اعتبار شارژهای قدیمی در کیف پول الکترونیکی جدید خودروی خود اقدام کنند.

وی گفت: میدان قانع در بهاران، بلوار ضیا الدینی، حدفاصل میدان امام شافعی و میدان کوهنورد و میدان نبوت از جمله نقاطی است که رانندگان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های در نظر گرفته شده نسبت به ثبت نام و انتقال مانده شارژ تگ‌های قدیمی در کیف پول الکترونیکی جدید خود اقدام کنند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.