| کد خبر: 208138 |

ثبت بیش از یک میلیون تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری در موج اول تعطیلات

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار دستگاه‌های تردد شمار برخط این اداره کل شاهد کاهش شدید تردد در موج اول تعطیلات و سفرهای نوروزی بودیم.

تین نیوز

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار دستگاه‌های تردد شمار برخط این اداره کل شاهد کاهش شدید تردد در موج اول تعطیلات و سفرهای نوروزی بودیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، شهرام ندیمی با بیان اینکه تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری از ۲۷ اسفندماه تا ۴ فروردین سال گذشته 2 میلیون و 403 هزار و 586 تردد بوده است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این میزان به یک میلیون و 206 هزار و 992 تردد کاهش یافته است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه  نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی 49/8 درصد در کل محورهای مواصلاتی استان کاهش تردد داشته‌ایم، افزود: همچنین در سال گذشته در همین مدت 383 هزار و 501 تردد در محورهای ورودی استان به ثبت رسید که این عدد امسال با اعمال محدودیت در ورودی‌ها به 113 هزار و 574 تردد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تردد ورودی چهارمحال و بختیاری از 27 اسفندماه سال گذشته تا 4 فروردین ماه جاری نسبت به سال گذشته کاهش ۷۰/۴ درصدی را نشان می‌دهد، اضافه کرد: در محورهای خروجی استان نیز در سال گذشته شاهد 290 هزار و 903 تردد بودیم که امسال این عدد با کاهش شدید ۶۵/۱ درصدی به 101 هزار و 386 تردد رسیده است.

ندیمی گفت: امیدواریم مردم عزیز این روند کاهشی تردد را تا آخر تعطیلات نوروزی ادامه داده تا شاهد قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در کشور باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.