| کد خبر: 262455 |

در نمایشگاه حمل‌ و نقل ریلی رقم خورد

امضای ۴ قرارداد همکاری بین شرکت‌ های روسی و شرکای ایرانی

با امضای ۴ قرارداد همکاری بین شرکت های روسی و شرکای ایرانی در نمایشگاه حمل ونقل ریلی، افق جدید همکاری ریلی در مسیر ایران و روسیه گشوده شد.

تین نیوز

با امضای ۴ قرارداد همکاری بین شرکت های روسی و شرکای ایرانی در نمایشگاه حمل ونقل ریلی، افق جدید همکاری ریلی در مسیر ایران و روسیه گشوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت های حمل ونقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک روسیه برای نخستین بار در نمایشگاه حمل ونقل ریلی ایران حاضر شدند.

در چارچوب برنامه تجاری، بیش از ۷۰ نشست تخصصی دو و چندجانبه برگزار شد که در نتیجه آن ۴ قرارداد همکاری بین شرکت های روسی و شرکای ایرانی بود که به امضا رسید.

نمایندگان شرکت های حمل ونقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک روسیه، از ۲ پایانه بارگیری در بندرانزلی نیز بازدید کردند و ضمن آشنایی با زیرساخت ها، در مورد چشم اندازهای توسعه راه گذر جدید حمل ونقل بین المللی «شمال - جنوب» که روسیه را به هند، ایران و سایر کشورهای همسایه (در مجموع ۱۱ کشور) متصل می کند، بحث و گفت وگو کردند.

ساخت خط راه آهن راه گذر شمال - جنوب مسافت حمل ونقل را به میزان بیش از نصف کاهش داده و همچنین هزینه حمل ونقل کانتینری را نیز به شکل قابل توجهی کاهش می دهد، چرا که هزینه حمل ونقل دریایی از طریق کانال سوئز به مراتب بالاتر رقم می خورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.