| کد خبر: 262335 |

◄ امسال با چند محصول جدید در نمایشگاه ریلی حضور پیدا کردیم

سنگی مدیر بازاریابی و فروش شرکت صنایع ریلی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز خبر از چند محصول جدید داد و گفت : امسال با چند محصول جدید در نمایشگاه ریلی حضور پیدا کردیم .

تین نیوز

سنگی مدیر بازاریابی و فروش شرکت صنایع ریلی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز خبر از چند محصول جدید داد و گفت : امسال  با چند محصول جدید در نمایشگاه ریلی حضور پیدا کردیم .

به گزارش تین نیوز ؛ سنگی به کارآیی یکی از محصول های جدید اشاره کرد و افزود : این محصول مانع انتهایی خطر یا بافر استاپ است. در سنوات گذشته نوع هیدرولیکی این محصول را تولید کرده و تحویل مترو مشهد داده بودیم.

 مدیر بازاریابی و فروش شرکت صنایع ریلی ایران با بیان اینکه امسال به درخواست شرکت فولاد مبارکه اصفهان نوع اصطحکاکی اش را در دستور کار تولید خود قرار دادیم ، تصریح کرد : مزیتی که این بافر استاپ طراحی شده را از بقیه نمونه های موجود در بازار متمایز میکند ، استحکام بیشتر این محصول است به طوریکه بافر استاپ جدید عمل نگهداشتن واگن را در انتهای خط انجام می دهد اما این در حالیکه بافر استاپ های موجود  با چند بار برخورد واگن ، شیرازه آنها از هم می پاشند.

سنگی با اشاره به اینکه الگوی محصول جدید را از روی نمونه آلمانی مهندسی معکوس، انجام داده ایم، گفت : این محصول با توجه به اینکه نمونه اول است اما در نمایشگاه بازخورد خوبی را به همراه داشت.

وی تاکید کرد: این محصول صد درصد در داخل تولید شده و می توانیم نوع بافر استاپ، محل برخورد یا سرعت برخورد واگن و... را بسته به تقاضای مشتری شخصی سازی کنیم.

امیدواریم بازار خوبی برای این محصول داشته باشیم و خدمات خوبی به کشور ارائه بدهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.