| کد خبر: 178582 |

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وعده داد:

◄ صادرات هواپیماهای آموزشی صددرصد ایرانی؛ در آینده‌ای نزدیک

در نمایشگاه دهم ما اولین سفارشات برای هواپیمای آموزشی‌مان را از کشورهای خارجی خواهیم گرفت.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وعده داد: صادرات هواپیماهای آموزشی صددرصد ایرانی به خارج از کشور در آینده‌ای نزدیک صورت گیرد.

بر اساس خبری که ایسنا 4 آذر ماه منتشر کرد،  امیر سرتیپ عبدالکریم بنی‌طرفی معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه هوایی کیش، ضمن اعلام این خبر گفت: برای صادرات آن دسته از تجهیزات و محصولاتی که مجوز صادرات آن را داریم به کشورهای طرف قرارداد، اقدام کرده‌ایم.

معاون وزیر دفاع با اشاره به ثبت قراردادهایی با سه کشور چین، روسیه و اندونزی درخصوص صادرات تجهیزات صنایع هوایی، گفت: انشاالله در نمایشگاه دهم ما اولین سفارشات برای هواپیمای آموزشی‌مان را از کشورهای خارجی خواهیم گرفت.

این خبرگزاری همچنین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، از رونمایی از سه فناوری ساخته متخصصان صنعت هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درحاشیه نهمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی هوایی کیش (5 تا8 آذر) خبر داد.

این سه فناوری به شرح زیر است:

فناوری (LAP JOINT)

این فناوری اتصال لبه به لبه است که مورد استفاده صنایع هوایی و هوانوردی و حتی دیگر صنایع است. مهمترین استفاده از این فناوری قابلیت جداسازی 2 فلز بعد از اتصال آن بدون آسیب رساندن به قطعه یا فلز است.

بالگرد 212 اورژانس

این فناوری ساخته متخصصان صنعت هوائی منحصرا به بالگردی با ویژگی حمل بیمار و ادوات پزشکی توسعه داده است و قابلیت حمل چند برانکارد و سیستم های احیا (CPR) بیمار از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

محفظه احتراق موتور فوکر 100

محفظه احتراق موتور فوکر 100 نیز از جمله فناوری‌های مهم در عرصه هوایی است که به دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ساخته شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.