| کد خبر: 174322 |

مدیرعامل شرکت ساخت وعده داد:

◄ بهره‌برداری از ۳۵ کیلومتر از آزادراه ارومیه-تبریز؛ نیمه اول امسال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خرداد ماه امسال وعده داد در راستای تکمیل بخشی از کریدور آزادراهی شرق به غرب، ۳۵ کیلومتر از آزادراه ارومیه-تبریز نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خرداد ماه امسال وعده داد در راستای تکمیل بخشی از کریدور آزادراهی شرق به غرب، ۳۵ کیلومتر از آزادراه ارومیه-تبریز نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تین‌نیوز، در خبری که خبرگزاری مهر 23 خرداد به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور منتشر کرد، خیرالله خادمی نقش آزادراه ارومیه –تبریز را در اتصال 2 استان آذربایجان شرقی و غربی حیاتی دانست و گفت: استان آذربایجان غربی به وسیله کوه‌ها و دریاچه ارومیه محصور است و این آزادراه از طریق میانگذر دریاچه ارومیه نقش اساسی در رونق بخشیدن به استان و از انزوا خارج کردن آن دارد.

وی افزود: بخش‌هایی از این پروژه از جمله میانگذر دریاچه ارومیه و پل شهید کلانتری در سال‌های گذشته و ۴۰ کیلومتر آن در سال ۹۶ به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون قطعه ۴ این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصد مراحل نهایی اجرا را طی می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده حداکثری از توان مهندسی و اجرایی در این قطعه را در دستور کار دانست و اظهار داشت: در حال حاضر ۳۷۶ نفر نیروی انسانی و بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در این پروژه فعال است که در جهت تسریع پروژه تنها ۱۶۴ نفر در قطعه ۴ به صورت مستقیم مشغول به کار هستند تا آزادراه ارومیه ـ تبریز که یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه آزادراهی است در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.