| کد خبر: 172715 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور عنوان کرد:

◄ اعلام زمان بهره‌برداری از 38 کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران

زمان بهره‌برداری از 38 کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران اعلام شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده داد با هدف حل مشکل ترافیک استان تهران و تکمیل کریدورهای بین‌المللی، ۳۸ کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران حدفاصل آزادراه تهران- قم تا آزادراه حرم تا حرم در نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری برسد.

در خبری که تین‌نیوز، هشتم خرداد ماه به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور منتشر کرد، خیرالله خادمی پیشرفت فیزیکی کل این پروژه را ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی این آزادراه مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده در حال انجام است و با توجه به زمان شروع احداث در سال ۱۳۹۴ پیشرفت فیزیکی تمامی قطعات این پروژه قابل قبول و در برخی مواقع از برنامه زمان‌بندی هم جلوتر بوده است.

وی افزود:‌ این آزادراه به طول ۱۵۸ کیلومتر و در ۴ قطعه طراحی‌شده که هم‌اکنون قطعه چهار با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در مراحل تکمیلی نهایی و نصب علائم و تجهیزات ایمنی قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۸ کیلومتر انتهایی آزادراه در محدوده آزادراه تهران- قم و آزادراه حرم تا حرم در نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه تاکید کرد: با بهره‌برداری از این قطعه و عبور از آن بخشی از ترافیک جنوب به شرق کشور و بالعکس از محدوده تهران خارج می‌شود. 

خادمی در خصوص پیشرفت فیزیکی سایر قطعات گفت: قطعه اول این پروژه ۴۰ کیلومتر است که تاکنون ۶.۵ کیلومتر از این قطعه آسفالت شده و ۵ کیلومتر دیگر نیز آماده عملیات آسفالت است.

وی گفت:‌ عملیات اجرایی در قطعات دیگر نیز در حال انجام است به‌طوری‌که اجرای عملیات آسفالت در بخشی از قطعه ۲ و  زیرسازی مسیر در قطعه ۳ نیز انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.