| کد خبر: 256087 |

مشکلات ترافیکی همدان هرچه سریع تر رفع شود

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تعریض و بازگشایی معابر بلوار شهید رجایی و رفع مشکلات ترافیکی میدان مدرس ضروری است و باید هرچه سریع تر اقدامات لازم انجام شود.

تین نیوز

مهدی حیدری در جلسه کمیسیون فنی، عمرانی و حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: انجام کارهای مؤثر، از شاخص های بسیار مهمی است که شهرداران را در اذهان ماندگار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حیدری با اشاره به اینکه در دوره های گذشته شورای اسلامی شهر همدان به ویژه دوره پنجم شورا، پروژه های بازگشایی و تعریض هایی به صورت متمرکز و نقطه ای انجام شده است، افزود: بازگشایی معابر مختلف شهر از جمله بلوار طالقانی، قدر شمالی، شهید فهمیده و سعیدیه از اقدامات مؤثر و ارزشمندی است که در دوره های گذشته انجام شده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از تجربیات موفق در بازگشایی و تعریض معابر منطقه چهار است، گفت: به لحاظ مساحت تعریضی که در این منطقه اتفاق افتاده، اقدام مبارکی است و این منطقه از شهر توانمندی خوبی در راستای بازگشایی و تعریض معابر دارد.

وی با تاکید بر اینکه تعریض و بازگشایی معابر باید به عنوان دغدغه مدیریت شهری باشد، ادامه داد: این مهم باید جزو اولویت های مدیریت شهری قرار گیرد.

حیدری با اشاره به مشکلات ترافیکی میدان مدرس خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات ترافیکی و پاسخ به مطالبات مردم احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر ضروری است و باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح مدرس در حال طراحی ست، شهرداری منطقه چهار باید طرح مورد نظر و برنامه زمان بندی برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان مدرس را تهیه کند و به شورا ارائه دهد، همچنین لازم است تأثیر رفع مشکلات ترافیکی با اجرای این پروژه، در گزارش ذکر شود.

وی با اشاره به وجود درختان در مسیر بازگشایی و تعریض بلوار رجایی و میدان مدرس، اضافه کرد: جابه جایی درختان نیز باید به گونه ای صورت پذیرد که آسیبی به درختان وارد نشود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بهینه سازی سامانه حمل ونقل تاکسی گفت: یکی از اولویت های حوزه حمل ونقل و ترافیک بحث هوشمند و یکپارچه سازی سیستم حمل ونقل بار و مسافر است که انتظار می رود شهرداری در اجرای این طرح اقدامات لازم را به سرعت انجام دهد.

حیدری اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و احصای ۵۰۰ نوع خدمت در حوزه حمل ونقل بار و مسافر شهری، حرکت به سمت هوشمندسازی اقدام ارزشمندی بوده که هدف آن حرکت به سمت بهبود روش های خدمات غیرحضوری است.

وی تصریح کرد: نوع خدمات دهی اپلیکیشن برای رانندگان تاکسی بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم از فضای تبلیغاتی این اپلیکیشن برای درآمدزایی تاکسی استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مردم انتظار دریافت خدمات مطلوب و تسریع در اجرای پروژه ها را دارند، افزود: فعالیت های مدیریت شهری نباید تنها به پرداخت حقوق اقدامات روزمره منتهی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مسئولین همدان مال این حرفها نیستند!!!
    همه چیزتوی این شهر ویران شده بیداد می‌کند