| کد خبر: 254550 |

پل غدیر همدان افتتاح شد

پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر شهر همدان پس از وعده ها و کش و قوس های فراوان افتتاح شد و زیربار ترافیک رفت.

تین نیوز

سرانجام امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه- پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر شهر همدان پس از وعده ها و کش و قوس های فراوان افتتاح شد و زیربار ترافیک رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رئیس شورای شهر همدان در این مراسم گفت: یکی از سیاست های شورای ششم شهر همدان تکمیل پروژه های بزرگ نیمه تمام عمرانی شهرداری بود که به دلایل مختلف نیمه کاره رها شده بودند.

محمود مسگریان افزود: دو پل غدیر و شهید همدانی از جمله پروژه های نیمه کاره بودند که با تخصیص بودجه مورد نظر هر چند با تاخیر تکمیل شده و به بهره برداری رسیدند و پس از پشت سر گذاشتن مشکلاتی که برای پل غدیر به وجود آمده بود، با نظر مثبت کارشناسی این پروژه برای مردم شهید پروره به بهر برداری رسید.

وی ادامه داد: این پل به منظور رفع ترافیک و دادن جلوه زیبا به سیمای کمربندی شهر ساخته شده است و امیدوار هستیم در آینده شاهد ترافیک در این محور مواصلاتی نباشیم.

وی اظهار کرد: عیدی ما در این روز توجه بیشتر به نیازهای مجموعه شهری و رفع مشکلات و موانع است به طوریکه در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری که به تصویب شورای اسلامی شهر همدان رسیده، خوشبختانه پروژه های جدید در نظر گرفته شده که کلنگ زنی و اجرا خواهد شد.

مسگریان با بیان اینکه در ۱۴۰۱ پروژه بزرگ نداشتیم، یادآور شد: به علت تورم و هزینه های بالای پروژه ها و با توجه به اینکه شهرداری با تخصیص درآمدهای خود به پروژه ها باید آنها تکمیل کند، باید تشکر ویژه ای از این سازمان داشته باشم.

شهردار همدان نیز  گفت: برای سال ۱۴۰۲ بودجه خوبی تصویب شده به طوریکه افزون بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان به بخش عمرانی تخصیص داده شده که ۱۲۰۰ میلیارد تومان از آن به بخش ترافیکی اختصاص می یابد و در این زمینه احداث پل مدرس، تامین بی.آرتی و مطالبه میدان امام حسن(ع) در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

سیدمسعود حسینی اظها کرد: اولویت اصلی شهرداری همدان اتمام پروژه های نیمه کاره بود و در ۱۴۰۱ کلنگ زنی در پروژه های بزرگ اتفاق نیفتاد و اصلی ترین خواستار و مطالبه مردم هم اتمام پروژه پل غدیر و شهید همدانی بود که در پروژه غدیر مساله مالی عامل توقف و فرسایشی شدن تکمیل این طرح شده بود.

وی با بیان اینکه نوع خزانه داری که در شهرداری اتفاق افتاد، یک اتفاق مثبت بود، افزود: با همکاری شورا نوع خوبی از خزانه داری تصویب شد که با عمل و همکاری مالی شهرداری منطقه سه خوشبختانه توانستیم این پروژه عظیم را به بهر برداری برسانیم،  این کریدور اصلی باعث کاهش ترافیک در زیرگذر غرب کشور می شود و شهرداران غرب کشور هم در این راه ما را همراهی کردند و از اتمام این طرح بسیار ابرازخرسندی داشتند و این نشانه اهمیت بسیار این تقاطع غیرهمسطح است.

حسینی با بیان اینکه پل غدیر در آبان ماه ۱۳۹۸ کلنگ زنی شده است، اضافه کرد: از آغاز این پروژه تا زمان بهره برداری مبلغ ۱۱۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده که برای طراحی و ساخت آن مبلغ ۹۳ میلیارد تومان، جابه جایی تاسیاست شبکه برق سه میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان، احداث کندرو و جمع آوری آب های سطحی هشت میلیارد تومان، تکمیل پیاده روسازی هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و افزایش دهانه و نصب پل عابرپیاده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.