| کد خبر: 253367 |

دستور صریح وزیر راه برای آغاز فوری ۴بانده شدن مسیر همدان گل تپه علیصدر

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت دستور صریح وزیر راه و شهرسازی برای آغاز هر چه سریع تر و فوری پروژه چهاربانده شدن مسیر همدان به گل تپه علیصدر خبر داد.

تین نیوز

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت دستور صریح وزیر راه و شهرسازی برای آغاز هر چه سریع تر و فوری پروژه چهاربانده شدن مسیر همدان به گل تپه علیصدر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فتح الله توسلی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری استان درخواست تسریع در پروژه و تامین اعتبار محور همدان- گل تپه- علیصدر به علت حادثه خیز بودن به مقام عالی وزارت داده شد و دستور صریح این مقام عالی وزارت مبنی بر آغاز فوری پروژه چهار بانده شدن مسیر همدان به گل تپه- علیصدر دریافت شد.

وی یکی از موانع اصلی چهار بانده شدن محور علیصدر- همدان را عدم وجود ماده ۲۳ دانست و گفت: اواخر سال گذشته ماده ۲۳ پروژه راه گل تپه- علیصدر با پیگیری های هشت ماهه دریافت شد.

توسلی با اشاره به اینکه پروژه چهار بانده شدن محور علیصدر- همدان دارای اعتبار و پول لازم نبود، تصریح کرد: این موضوع پیگیری و در سفر ریاست جمهوری اعتباری افزون بر ۳۴۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد ضمن اینکه در بودجه جاری نیز ۶۰ میلیارد برای این پروژه در نظر گرفته شده تا در مجموع ۴۰۰ میلیارد اعتبار  به این طرح اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه شرکت زیرساخت انجام این پروژه را به عهده گرفته است، افزود: استان همدان ظرفیت اجرای چنین پروژه مهمی را نداشت که به خاطر همین این طرح  مجدد به شرکت زیرساخت ارجاع شد و در حال حاضر شرکت زیرساخت در حال انتخاب پیمانکار است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس اضافه کرد: ۲۶ میلیارد تومان از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به حساب واریز شده تا شرکت زیرساخت پیمانکار طرح را معرفی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده، توسلی با بیان اینکه چهار بانده شدن محور همدان- علیصدر باید از دو سمت غار علیصدر و همدان آغاز شود، اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط جوی و اعتبار در نظر گرفته شده و همچنین دریافت ماده ۲۳ به طور قطع کار این پروژه باید آغاز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.