| کد خبر: 250226 |

براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان راهداری؛

عنوان "پژوهشگر برتر" سال 1401 به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان تعلق گرفت

براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمید عبدالملکی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان به عنوان "پژوهشگر برتر" سال 1401 انتخاب شد.

تین نیوز

براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمید عبدالملکی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان به عنوان "پژوهشگر برتر" سال 1401 انتخاب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، همه ساله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس مقالات و پژوهش های صورت گرفته در زمینه های فنی و تخصصی پژوهشگر برتر را انتخاب می کند، امسال نیز عنوان پژوهشگر نمونه به آقای حمید عبدالملکی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تویسرکان تعلق گرفت.

این گزارش می افزاد:  عبدالملکی دارای 7 مقاله ISI بین المللی در پایگاه اسکوپوس می باشد . 4 مقاله ایشان Q1 , و 3 مقاله دیگر Q2 می باشد . در مقالات عبدالملکی وهمکاران رفتار لرزه ای سازه ها با میراگرهای رینگی شکل فلزی مورد بررسی قرار گرفته است همچنین میزان جذب انرژی زلزله توسط دمپرهای منحنی شکل تعیین شده است. از یافته ای مقالات می توان در سیستمهای ساختمانی و سازه ها و دکل و پل ها به منظور بهسازی لرزه ای استفاده نمود.

عنوان "پژوهشگر برتر" سال 1401 به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان تعلق گرفت️وی با دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری مورد تقدیر قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.