| کد خبر: 232808 |

◄ روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه های استان همدان

از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد امسال ۳۰ کیلومتر از راه های استان همدان روکش آسفالت شده است.

تین نیوز

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اعلام کرد: از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد امسال ۳۰ کیلومتر از راه های استان همدان روکش آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز، مسعود رستمی گفت: ارتقاء کیفی رویه آسفالت محورهای استان در دستور کار و راهها بر اساس نوع و شدت خرابی ها بترتیب در اولویت ترمیم و بهسازی قرار دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: ارتقاء ایمنی راه های استان همدان از اهم وظایف این اداره کل بوده و در همین زمینه از ابتدای اردیبهشت ماه ۳۰ کیلومتر روکش و از ابتدای سال جاری نیز بیش از ۱۲۸ کیلومتر لکه گیری هندسی و ۷۸۱ کیلومتر خط کشی در محورهای استان همدان انجام شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در محورهای همدان-تهران، همدان-بیجار، ملایر-بروجرد، نهاوند-کرمانشاه، خلیل کرد- پهنه بر، صراقی-چشمه ماهی و فامنین- قزل آباد انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: این عملیات تا پایان فصل کاری در سایر محورهای استان نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها و دیگر مناطق راه‌های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.