| کد خبر: 198473 |

◄ 14 تیم عملیاتی، بهسازی جاده های استان را پیش از ایام محرم انجام دادند

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از بهسازی و نصب علائم جاده ای استان با حضور 14 تیم عملیاتی پیش از فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خبر داد.​

تین نیوز

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از بهسازی و نصب علائم جاده ای استان با حضور 14 تیم عملیاتی پیش از فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خبر داد.​

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی خرم افزود:  خط کشی و رفع چاله راه ها و نصب علائم رانندگی در جاده های استان توسط این 14 تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: گشت مستمر راهداری نیز به شکل شبانه روز در دستور کار قرار داشت که از 24 مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاری به شکل شبانه روز با حضور راهداران پرتلاش این مجموعه انجام شد.

پرورشی خرم از تجهیز راهدارخانه های استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: تجهیز 25 راهدارخانه فعال و ثابت استان مورد بازرسی قرار گرفت و تغییراتی نیز به منظور اسکان موقت زائران اربعین در مواقع اضطراری انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز افزود:  در بازه زمانی ۲۴ مهر تا سوم آبان سال جاری انتقال زائران از نقطه صفر مرزی مهران به ایستگاه های پیش بینی شده  در استان  با استفاده از ظرفیت های موجود و بسیج شده در بخش حمل و نقل جاده ای ( ناوگان اتوبوس مسافری، مینی بوسرانی، کرایه سواری های بین شهری) انجام شد.

استان همدان به دلیل نزدیکی به مرز، به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی پنج استان قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی انتخاب شده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.