| کد خبر: 173583 |

◄ قیمت بلیت نجف و بغداد در ایام اربعین مشخص شد

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان این‌که تاخیر پروازهای حج سال 97 حدود 40 دقیقه به نسبت سال گذشته کاهش یافته است، گفت: قیمت بلیت پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین از دومیلیون و 400 هزار تومان تا دومیلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

تین نیوز

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان این‌که تاخیر پروازهای حج سال 97 حدود 40 دقیقه به نسبت سال گذشته کاهش یافته است، گفت: قیمت بلیت پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین از دومیلیون و 400 هزار تومان تادو‌میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

فرزانه شرفبافی در خصوص قیمت بلیت پروازهای اربعین به خبر 9 بامدادی صداوسیما گفت: بر اساس همکاری بانک مرکزی و سازمان هواپیمایی کشوری، نرخ‌گذاری بلیت ایام اربعین انجام شده است.

وی اعلام کرد: قیمت بلیت پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین از دو‌میلیون و 400 هزار تومان تا دو‌میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

شرفبافی در ادامه با بیان این‌که در طول عملیات حج سال 97 حدود 85‌هزار حاجی توسط دو بخش ایرانی و عربستانی به حج عازم شدند، عنوان کرد: با هماهنگی که سازمان حج و زیارت انجام داده بود از 23‌تیرماه پیش پروازها انجام شد و مسئولان در آنجا مستقر شدند و بامداد امروز پروازهای حج 97 به اتمام رسید.

طبق گفته وی: تاخیر پروازهای حج 97 به نسبت سال‌های گذشته بسیار کم‌تر بود و همین‌طور جابه‌جایی بار حجاج با آرامش بسیار بهتری انجام شد.

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان این‌که 372‌پرواز در حج امسال انجام گرفت، بیان کرد: متوسط تاخیرها در پروازهای رفت حج 30 دقیقه و برگشت 59 دقیقه بوده است که در مجموع به نسبت سال گذشته 40‌درصد کاهش تاخیرات پروازی را داشته‌ایم.

شرفبافی تصریح کرد: بسیاری از پروازهای حج امسال نه تنها به‌موقع بلکه قبل از زمان برنامه‌ای به زمین نشسته‌اند تا جلوی تاخیرهای پروازی بعدی گرفته شود.

او با بیان این‌که شرکت هواپیمایی قشم ایر و آسمان در پروازهای حج به ایران‌ایر کمک کردند، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیار مهمی که انجام شد آوردن هواپیمای براوو گلف که یک نوع هواپیمای ایرباس 300 به خطر پروازی بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.