| کد خبر: 272307 |

◄ آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی علایم کمک ناوبری دریایی هرمزگان

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی علایم کمک ناوبری دریایی این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی علایم کمک ناوبری دریایی این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "حمید کمالی" روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری افزود : عملیات اجرایی تعمیرات اساسی علایم کمک ناوبری دریایی استان پس از انجام مطالعات و نیازسنجی و دریافت نقطه نظرات واحد دریایی با ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

وی مدت زمان اجرای این طرح را ۲۴ ماه اعلام کرد که در ۸۲ نقطه از شرق تا غرب و جزایر استان را شامل می شود.

به گفته کمالی؛ براساس تفکیک کار صورت گرفته تعمیرات سازه های دریایی که در خشکی احداث شده مانند بیکن و چراغ های ترانزیت در معاونت مهندسی و عمران و مسئولیت تعمیرات آن دسته از سازه هایی که در دریا جانمایی شده نیز برعهده معاونت فنی و نگهداری تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالعات و بررسی های انجام شده توسط واحد مهندسی و عمران در نوار ساحلی استان هرمزگان به طول یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر( از ابتدای مرز دریایی استان در دریای عمان تا انتهای مرز استان در خلیج فارس و جزایر تابعه)، طرح تعمیرات اساسی علایم کمک ناوبری با هدف ارتقا سطح ایمنی دریانوردی و تردد ایمن شناورها و کشتی ها در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.