| کد خبر: 264822 |

دستور کار جدی برای پیشگیری از فرار بار در بندر شهید رجایی

جلسه ای با محوریت اقدامات پیشگیرانه برای فرار بار در بندر شهید رجائی و حمل و نقل ترانزیت از مبدا بندر شهید رجایی و بندر لنگه در سالن کنفرانس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برگزار شد.

تین نیوز

جلسه ای با محوریت اقدامات پیشگیرانه برای فرار بار در بندر شهید رجائی و حمل و نقل ترانزیت از مبدا بندر شهید رجایی و بندر لنگه در سالن کنفرانس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تن کالا در کشور با تلاش رانندگان حوزه حمل و نقل بار جابجا می شود شرفی با اشاره به رشد سه تا پنج درصدی جابجایی کالا را در سال های اخیر یادآور شد و تصریح کرد: تلاش متولیان این حوزه بر این است تا در بهترین شرایط حمل و نقل بار همراه با جلب رضایتمندی رانندگان و فعالان این عرصه فراهم آید.

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان یادآور شد: عمده کالاهای جابه جا شده در یک سال گذشته مربوط به بخش کشاورزی، دام، غذا و کالاهای ساختمانی و معدنی بوده که در مناطق مختلف استان جابجایی بار را شاهد بودیم.

شرفی به پدیده فرار بار در شهید رجایی و نبود بارنامه در فعالیت برخی مجموعه های حمل و نقل بیان داشت: این پدیده نارضایتی بیشتری را به وجود آورده و تلاش ما بر این است تا با استفاده از سامانه های جدید و فناوری های نوین با رصد و پایش دقیق جلوی فرار بار را بگیریم.

وی از فعالان حوزه حمل و نقل بار خواست تا با هوشیاری و دقت کامل در این زمینه سازمان راهداری را همراهی کنند تا اجحافی در حق رانندگان به وجود نیامده و شرایط حمل و نقل مطلوب و مناسب را شاهد باشیم.

در پایان جلسه، اجرای طرح حمل یکسره ناوگان ایرانی حمل کالای ترانزیتی به مقصد ترکمنستان نیز بررسی شد.

گفتنی است در این نشست پرویز کرمی معاون حمل و نقل،انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران ،انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای کشور، انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای بندرعباس و رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای شهرستان بندرعباس حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.