| کد خبر: 263436 |

◄ ۱۷۳ هزار تُن فرآورده نفتی در اسکله حرا قشم تخلیه و بارگیری شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت : ۱۷۳ هزار تُن فرآورده نفتی (انواع گریدهای قیر، محصولات هیدروکربنی و نفتا) در یک ماه گذشته در اسکله اختصاصی نفتی حرا این جزیره تخلیه و بارگیری شد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت : ۱۷۳ هزار تن فرآورده نفتی (انواع گریدهای قیر ، محصولات هیدروکربنی و نفتا) در یک‌ ماه گذشته در اسکله اختصاصی نفتی حرا این جزیره تخلیه و بارگیری شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ، علی اشتری امروز چهارشنبه اعلام کرد : این میزان تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی از سوی ۱۰ فروند شناور ورودی به این اسکله اختصاصی انجام شده است .

وی ادامه داد : رکورد قبلی تعداد ورود شناور به این اسکله در ماه، متعلق به آذر ۱۴۰۱ با ورود هفت شناور و مجموع تخلیه و بارگیری ۸۹ هزار تن بوده است .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم توضیح داد : اسکله حرا که به‌ عنوان اسکله اختصاصی نفتی در ضلع شمالی جزیره قشم واقع شده توسط بخش خصوصی ایجاد و تمامی خدمات دریایی آن از طریق اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان راهبری می‌شود.

اشتری اضافه کرد : از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسکله اختصاصی بارگیری فله محصولات با ریت، بارگیری ۵۰۰ تن در ساعت قیر و قابلیت پهلودهی کشتی تا تناژ ۴۰ هزار تن در جزیره قشم است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.