| کد خبر: 261526 |

روزانه حدود ۱۳۰ صندلی پروازی بین بندرعباس و مشهد وجود دارد

معاون عملیات هوانوردی اداره کل فرودگاه های هرمزگان گفت: روزانه یک پرواز رفت و برگشت با ظرفیت حدود ۱۳۰ صندلی بین شهرهای بندرعباس و مشهد انجام می شود.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی اداره کل فرودگاه های هرمزگان گفت: روزانه یک پرواز رفت و برگشت با ظرفیت حدود ۱۳۰ صندلی بین شهرهای بندرعباس و مشهد انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حمیدرضا آزادی با اشاره به اینکه ۱۳۰ صندلی پروازی برای رفت و ۱۳۰ صندلی پروازی برای برگشت در این مسیر وجود دارد، افزود: البته میزان تقاضا بیشتر از ظرفیت موجود است.

وی ادامه داد: فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به عبارتی روزانه یک پرواز رفت و یک پرواز برگشت به مشهد دارد که توسط شرکت هواپیمایی سپهران انجام می شود.

معاون عملیات هوانوردی اداره کل فرودگاه های هرمزگان اشاره کرد: پیگیر افزایش تعداد پروازها در این مسیر هستیم تا بتوان به نیاز مردم پاسخ داد و مقداری از مشکلات آنان در زمینه انجام سفرها را کاست و از این موضوع هم استقبال می کنیم.

آزادی اشاره کرد: همزمانی با روزهای پایانی شهریورماه جاری به مناسبت آیین های مذهبی پایان ماه صفر نیز از سویی موجب افزایش بیشتر تقاضا در مسیر بندرعباس به مشهد و برعکس شده است.

وی یادآورشد: هم اکنون تقاضا و نیاز پروازی مردم از فرودگاه بین المللی بندرعباس به مقاصد پروازی دیگر شهرهای کشور نیز به نسبت بالا بوده و در مسیرهایی همچون یزد، رشت، تبریز و کرمانشاه نیز این مساله احساس می شود.

۲۱۰ تا ۲۵۰ پرواز به صورت هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس انجام می شود که نیمی از آن ها به تهران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.