| کد خبر: 260416 |

◄ بلیط شناورهای دریایی در بندر شهید حقانی به صورت مجزا صادر می شود

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان مجزا سازی صدور بلیط برای گردشگران، بومیان جزایر و اتباع خارجی در پایانه مسافری بندر شهید حقانی خبر داد.

تین نیوز

حمید رضا محمد حسینی تختی با اشاره به مجزا سازی صدور بلیط شناورهای دریایی در بندرعباس افزود : به منظور ثبت آمار دقیق و امنیت ترددها ، صدور بلیط برای شهروندان، اتباع خارجی و افراد عادی به صورت تفکیک شده و رنگ های خاصی ارائه خواهد شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسینی تختی ادامه داد : در گذشته نوع بلیط برای همه افراد به یک صورت ارائه می شد که با پیگیری های مستمر و رفاه حال همشهریان، تهیه بلیط سفر به صورت مجزا در رنگ های صورتی( شهروند جزایر) ، سبز (اتباع خارجی) و سفید برای افراد عادی صادر خواهد شد .

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت : این اقدام به منظور سهولت دسترسی، معطل نشدن مسافران و نیز تحقق اهداف دولت الکترونیک ، انجام گرفته و بر اساس این طرح تهیه بلیط برای افراد به صورت، فروش توسط اپراتور ، دستگاه های صدور الکترونیکی(Cashless ATM) ، ویژه افراد کثیر السفر و باجه مخصوص افراد توان یاب انجام می شود.

 به گفته محمد حسینی تختی؛ سامانه تلفن گویا 0763111 نیز برای رفاه حال همشهریان به صورت شبانه روزی برای اطلاع از وضعیت تردد شناورهای مسافری دریایی مرکز استان فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.