| کد خبر: 257225 |

با هدف ارتقا زیرساخت های ورزش های آبی صورت گرفت؛

◄ یک فروند اسکله بتنی در بندر شهید رجایی تعمیر شد

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعمیر اساسی یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی با هدف امکان پهلوگیری قایق های بادبانی خبرداد .

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعمیر اساسی یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی با هدف امکان پهلوگیری قایق های بادبانی خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، فریدون پیشدار با اشاره به تعمیرات اساسی و تغییر کاربری یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی افزود: این اقدام در راستای ارتقا زیرساخت های ورزش های مفرح آبی و توسعه ورزش های دریایی صورت گرفت. 

وی ادامه داد: اسکله یادشده پیش از این برای برای لایروبی و پهلودهی قایق های زباله روب و شناورهای گشت حفاظت مورد استفاده قرار می گرفت که با تعمیرات اساسی در نوع سازه، این اسکله از قابلیت پهلودهی قایق های بادبانی برخوردار است . 

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان توضیح داد: با توجه به عرشه آزاد حدود ۶۰ سانتی متر، اسکله یادشده مناسب برای پهلودهی انواع قایق های انفرادی و بادبانی تجهیز شده است.

پیشدار در خصوص مشخصات فنی این اسکله گفت: طول این اسکله حدود ۱۲ متر، عرض آن حدود ۲.۵ متر و ارتفاع آن نیز حدود یک متر و 20 سانتی متر است.

وی با بیان اینکه این اسکله شناور بعد از اتمام تعمیرات به آب اندازی و به منظور توسعه زیرساخت های ورزش های آبی در استان به بندر شهید حقانی بندرعباس منتقل شده است، خاطرنشان کرد: عملیات نصب این اسکله به پایان رسیده و به زودی بهره برداری آزمایشی آن آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.