| کد خبر: 253456 |

وزیر راه و شهرسازی وارد استان هرمزگان شد/ بهره برداری از پروژه های مسکن، هوایی، راه و بندری

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح برخی از پروژه های بندری، هوایی، مسکن و جاده ای وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح برخی از پروژه های بندری، هوایی، مسکن و جاده ای وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۰ اسفندماه به منظور بازدید و بهره برداری از چندین پروژه مرتبط با حوزه راه و شهرسازی وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال مدیران استانی قرار گرفت.

افتتاح ۲۵ کیلومتر نوار ساحلی جنوب کشور به طول ۲۵ کیلومتر

مقرر است تا در این سفر، بخشی از محور بندر لنگه (پل غار)؛ کریدور نوار ساحلی جنوب کشور به طول ۲۵ کیلومتر واقع در محدوده بندرخمیر-بندر لنگه افتتاح شود.

بهره برداری از ۸۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی استان هرمزگان

همچنین، حضور در بندر خمیر و افتتاح طرح بندری این شهرستان، بهره برداری از ۳۳ پروژه راهداری، افتتاح و بازدید از پروژه های اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان (بندر شهیدرجایی)، حضور در جلسه شورای مسکن استان، حضور در شهرک پیامبر اعظم (ص) جهت افتتاح ۸۱۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن مسکن و افتتاح طرح کمک ناوبری فرودگاه های استان ( بهره برداری از دستگاه کمک ناوبری ILS و DVOR فرودگاه بین المللی بندرعباس ) از جمله برنامه هایی است که در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان تدارک دیده شده است.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.