| کد خبر: 246752 |

◄ تخلیه سه فروند کشتی حامل کالا های اساسی در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات تخلیه محموله‌ های سه فروند کشتی حامل کالا های اساسی در بندر شهید رجایی خبر داد.

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات تخلیه محموله های سه فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "منصور خرمشکوه" افزود: این سه فروند کشتی حامل روغن خوراکی، گندم و شکر به مجموع تناژ 124 هزار و 721 تن در اسکله های کالای اساسی بندر شهید رجایی پهلودهی و عملیات تخلیه محموله های این کشتی ها آغاز شده است.

به گفته وی، هم اکنون چهار فروند کشتی در لنگرگاه بندر عباس درحال طی کردن فرآیند اسنادی خود هستند که یک فروند آن گندم با ظرفیت ۶۹ هزار تن، کشتی دوم حامل ۶۶ هزارتن جو و نیز دو فروند کشتی دیگر در مجموع حامل ۱۲۲ هزارتن ذرت می باشند.

خرمشکوه بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، یک میلیون و 601 هزار و 712 تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7.6 درصد افزایش را نشان می دهد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این بین، گندم با 98 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش ترین محصولی بوده که در بندر شهید رجایی تخلیه و به مقصد استان های هدف بارگیری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.