| کد خبر: 241572 |

روزانه بیش از ۵۰ هزار سفر در حمل و نقل عمومی کیش انجام می شود

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره در طول روز بیش از ۵۰ هزار سفر درون شهری انجام می دهد.

تین نیوز

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره در طول روز بیش از ۵۰ هزار سفر درون شهری انجام می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی خدادادی روز پنجشنبه اظهار داشت: نوروز امسال حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس در یطج جزیره فعال است که با استفاده از این تعداد خودور روزانه بیش از ۵۰ هزار سفر انجام می شود.

وی اضافه کرد: این مدیریت روزانه به صورت محسوس و نامحسوس در قالب ۱۵ گروه خودرویی نسبت به ارایه این خدمات نظات مستقیم دارد و علاوه بر آن در فرودگاه و بندرگاه با ایجاد پایگاه ثابت آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشهادات مسافران است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکاران برای حفظ نظم و نظارت گسترده بر ارائه خدمات حمل و نقل به ساکنان و گردشگران در تعطیلات نوروزی گفت : با توجه به ورود بیش از ۱۷۶ هزار گردشگر به کیش و افزایش چند برابری جمعیت جزیره ، ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل عامل مهمی در حفظ انضباط شهری و رضایتمندی مسافران نوروزی است.

خدادای یادآور شد: به همین دلیل در کنار رانندگان زحمت کش ناوگان حمل و نقل، همکاران این مدیریت نیز در شیفت های فشرده به صورت ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان هستند و برای ترافیک روان و خدمات رسانی مناسبی در جزیره کیش تلاش می کنند.

وی افزود : تاکنون بیش از یک هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مدیریت حمل و نقل کیش برقرار شد و به ۱۶۱ مورد شکایات مردمی رسیدگی شده است  و ۱۷۳ مورد نیز اشیاء گمشده توسط رانندگان ناوگان به این مدیریت گزارش شده و یا تحویل داده شده است.

فعالیت ارایه خدمات نوروزی به مسافران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا روز گذشته نهم فروردین حدود ۱۷۶ هزار نفر از مسیرهای دریایی و هوایی وارد جزیره شده اند که بیش از ۷۳ هزار نفر با استفاده از کشتی و بیش از ۱۰۳ هزار نفر نیز با استفاده از هواپیما به کیش سفر کرده اند.

در این مدت بیش از ۱۳۶ هزار مسافرن شامل ۸۵ هزار نفر با استفاده از هواپیما و بیش از ۵۱ هزار نفر نیز با استفاده از کشتی از جزیره کیش خارج شده اند.

این جزیره به واسطه ایجاد زیرساخت های گردشگری هم اکنون با ۳۰ نوع خدمت توریستی یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایران اسلامی بوده و به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین و کم خطرترین سواحل دنیااست.

پیش از شروع همه گیری کرونا جزیره کیش همه ساله شاهد حضور حدود ۲ میلیون گردشگر بود که این تعداد در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به کمترین میزان خود رسیده بود اما هم اکنون در نتیجه اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا از جمله واکسیناسیون عمومی سفرها به جزیره کیش مجددا آغاز شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.