| کد خبر: 229941 |

قشم در وضعیت قرمز ماند

فرماندار قشم، گفت:قشم در وضعیت قرمز ماند. با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، قشم در وضعیت قرمز ماند و تغییری در شرایط تردد و ممنوعیت‌ها ایجاد نشد.

تین نیوز

فرماندار قشم گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، قشم در وضعیت قرمز ماند و تغییری در شرایط تردد و ممنوعیت‌ها ایجاد نشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علیرضا نصری بیان داشت: بی توجهی و عادی‌انگاری برخی از مردم موجب افزایش شیوع ویروس کرونا در قشم شده است و این امر موجب می‌شود تا محدودیت‌های اعمال شده ادامه پیدا کند.

وی ضمن قدردانی از همکاری امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم برای اولیت دادن به مسایل سلامتی در این شهرستان، ادامه داد: نادیده گرفتن خطر انتقال کرونا در تجمعات و دور همی‌های خانوادگی به سخت‌تر شدن وضعیت بیماری منجر شده است.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در قشم تصریح کرد: ناظران ستاد کرونا بدون چشم پوشی از تخلفات، موارد تخلف را به دستگاه‌های انتظامی برای ارجاع به مراجع قضایی منتقل کنند.

وی اظهار کرد: استمرار همکاری‌ها در قطع زنجیره انتقال، پرهیز از برگزاری تجمعات، دورهمی‌های خانوادگی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شرایط شهرستان را به وضعیت مطلوب می‌رساند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.