| کد خبر: 52159 |

◄ حضور دو وزیر در چهارمین کنفرانس پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن و سومین نمایشگاه بین المللی ریلی

تین نیوز | همزمان با آغاز به کار سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته و چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن از یکشنبه 27 اردیبهشت وزرای صنعت و معدن و راه و شهر سازی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز، سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع و خدمات وابسته از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۴ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این رابطه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با آغاز به کار این رویداد بین المللی محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن، عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و محسن پور سید آقایی مدیر عامل شرکت راه آهن از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

بنا به گفته مسئولین برگزاری این نمایشگاه در این دوره از نمایشگاه ریلی بیش از  ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

همچنین در این نمایشگاه ده ها شرکت خارجی از کشورهای از آلمان، ترکیه، چین، اتریش، اسپانیا، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا، تولیدات و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

قابل ذکر است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن  و همچنین همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ریلی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

در فهرست شرکت های حاضر در این رویداد ریلی می توان نام شرکت رجا، شرکت توکاریل، بهین ریل، شرکت آسیا سیر ارس، توکا کشش، الوند نیرو، شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس)، راه آهن شرقی بنیاد که از اعضای انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی هستند، مشاهده کرد. همچنین اصفهان کفریز تولیدکننده بانداژ قطار، دنیای مس کاشان و نیز دانشکده مهندسی راه آهن و جهاد دانشگاهی از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه به شمار می روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه می توانید به وب سایت http://miladfair.ir مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.