| کد خبر: 258141 |

◄ پیمانکاران مقصر ایجاد محدودیت در تردد از آزادراه تهران ساوه هستند؟

در حالی که مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی اجرای عملیات لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت، در آزادراه تهران ساوه محدودیت تردد اعمال کرده است، رانندگان و کاربران این آزادراه ضمن برشمردن ایرادات این مسیر پرتردد، از وضعیت نامناسب دیگر جاده های کشور خبر داده اند.

تین نیوز

در حالی که مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی اجرای عملیات لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت، در آزادراه تهران ساوه محدودیت تردد اعمال کرده است، رانندگان و کاربران این آزادراه ضمن برشمردن ایرادات این مسیر پرتردد، از وضعیت نامناسب دیگر جاده های کشور خبر داده اند.

به گزارش تین نیوز، یکی از کاربران این آزادراه گفت: آزاد راه ساوه تهران تا انتها در دو مسیر نیازمند تعریض، افزایش نور مناسب، نصب راجرز و رنگ آمیزی آنها،  افزایش مراکز رفاهی تفریحی بین راهی و احداث راهی جدا به کرج است.

وی عنوان کرد: این شرایط در مورد دیگر مسیرهای جاده ای هم صدق می کند و دیگر راه های موجود در کشور هم به این رسیدگی ها نیاز دارند.

خبر مهم امروز:

عمر استفاده از پل ورسک به پایان رسیده است؟

راننده دیگری تاکید کرد: اوضاع این بزرگراه اصلا خوب نیست و با لکه گیری درست نخواهد شد و کیفیت آسفالت در بعضی نقاط آن فاجعه است ضمن این که از نیمه راه به بعد ، سمت ساوه روشنایی وجود ندارد و اگر هم داشته باشد، خاموش است.

وی با انتقاد از زیرسازی نامناسب این راه و دیگر راه های کشور، تاکید کرد: وقتی زیرسازی خراب است اگر صد لایه آسفالت هم ریخته شود با گذر چند خودروی سنگین، آسفالت تکه تکه و خرد می شود و هر لحظه امکان جدا شدن از کف جاده و ایجاد خطر وجود دارد.

یکی دیگر از رانندگانی که از این مسیر تردد می کند نیز گفت: روکش آسفالت فایده ندارد و باید از بتن مخصوص جاده استفاده کرد، چرا که آسفالت در گرما و با ترمز خودروهای سنگین موج دار و چین و چروک می شود.  به گفته وی استفاده از روکش آسفالت بی کیفیت موجب می شود پس از چند ماه چند ماه چاله ها پدیدار گردد.

به اعتقاد برخی دیگر از رانندگان و شهروندان، به دلیل کم کاری پیمانکاران با وجود اجرای روکش،  پس از مدت زمانی کوتاه مسیرهای جاده ای به اجرای روکش آسفالت و ترمیم مجدد نیاز پیدا می کنند و یکی از دلایل این امر کیفیت نیز استفاده از قیر کم و زیرسازی نامناسب توسط پیمانکاران است.

کاربران این آزادراه در ادامه با انتقاد از جاده های منتهی به پایتخت، جاده زنجان تبریز و ... عنوان کرده اند که شرایط بد جاده های کشور، خسارت زیادی به خودروها به خصوص ناوگان سنگین وارد می سازد.

قابل ذکر است بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر صفر الی ۳۲ آزادراه تهران ساوه و بازه زمانی این محدودیت از ۳۱ خرداد سال جاری آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    از راه های که به قزوین ختم میشه بدترهم داریم مگه اصلا چرا راه های که توی این استان هستن رو خاکی نمیکنن بهتر از این اسفالت بده

  • مجید صادقی 2 0

    جاده ها خیابانها پیاده روها اتوبانها افتضاح است افتضاح با این همه گرانی و مالیات و هزار کوفت و زهرمار اصتحلاک سر سام اور است

  • محمدرضا کاظمی 2 0

    خود من سالی چند بار از این مسیر تردد دارم و شبها آنقدر افتضاح هست جاده ساوه مخصوصا مترسکهایی عوارضی که سالهاست باعث برخورد رانندگان به آن هستند چون هیچ چراغ و علائم درستی ندارند.
    پولهای عوارضی خرج چه چیزی می‌شه؟ جیب آقایون یا جیب جاده؟

  • ناشناس 2 0

    ولی در عوض دوستان دستشون درد نکنه تو گرفتن عوارضی از مردم اصلا کوتاهی نمی‌کنند