| کد خبر: 247719 |

یک راننده خبر داد:

◄ رانندگان سواری کرایه نیمی از ماه به دلیل نداشتن سوخت بیکارند

سهمیه بنزینی که برای ناوگان سواری کرایه تخصیص یافته، عملا بیشتر از ۱۰ تا ۱۲ روز، جوابگوی سرویس دهی نیست.

تین نیوز

یک راننده ناوگان عمومی مسافری سواری کرایه معتقد است با واقعی نشدن کرایه ها رانندگان این بخش جور تخفیف دولت به مردم را می کشند.

به گزارش تین نیوز، وی به تین نیوز گفت: سهمیه بنزینی که برای ناوگان سواری کرایه تخصیص یافته، عملا بیشتر از ۱۰ تا ۱۲ روز، جوابگوی سرویس دهی نیست و مابقی ایام ماه را یا راننده باید به امید واریز مابه التفاوت سوخت، بنزین آزاد بزند (که با این شرایط اصلا سرویس دهی مقرون به صرفه نیست) و یا باید خانه نشین شود و یا به صنوف دیگر روی آورد.

صالحی ادامه داد: هم اکنون رانندگان سواری کرایه در هر سرویس چند ده درصد کرایه را از جیب متضرر می شوند.

وی افزود: از دولتمردان خواهشمندیم با وضع موجود تسلی خاطر این قشر باشند و لااقل با واریز به موقع هزینه مابه التفاوت سوخت، دلگرمی جهت خدمت رسانی رانندگان باشند.

یک راننده دیگر سواری کرایه نیز  گفت: مورد پرداخت مابه التفاوت نقدی یارانه سوخت به رانندگان سواری کرایه معتقدم هر طرحی که با پول سر و کار پیدا می کند به مشکل برمی خورد و در نهایت منجر به فساد می شود.

او عنوان کرد: متولیان می توانند مانند سابق سهمیه بنزین خودروی سواری کرایه را ماه به ماه به کارت سوخت آنها واریز کنند و هرگونه کنترلی هم خواستند برای پیمایش و فعال بودن و نبودن خودرو به کار گیرند.

وی افزود: وقتی موضوع پرداخت وجه پیش می آید پای سازمان ها و ارگان های متعدی به میان می آید و از آنجا که شروع این طرح بدون کار کارشناسی و شتاب آلود بود مکانیزم مشخص و دقیقی هنوز برای این کار ایجاد نشده و افراد زیادی به خاطر اشکالات سیستمی استعلام و غیره علیرغم داشتن کارکرد مناسب از دریافت یارانه سوخت محروم شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.