یک فعال بخش حملونقل جادهای مطرح کرد:
◄ ایجاد تشکیلات مستقل خودگردان؛ تنها راهکار حل مشکل رانندگان و کامیونداران
یک فعال بخش حملونقل جادهای معتقد است تنها راهکار اصلی حل مشکل رانندگان و کامیونداران، ایجاد تشکیلات مستقل قوی و خودگردان است.
یک فعال بخش حملونقل جادهای معتقد است تنها راهکار اصلی حل مشکل رانندگان و کامیونداران، ایجاد تشکیلات مستقل قوی و خودگردان است.
به گزارش تیننیوز، عزیزالله نعمتیان با بیان این مطلب در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری، تاکید کرد: در حال حاضر صنف کامیونداری به ابزاری برای سواستفاده برخی دلالان شرکتهای حملونقل، تعمیرکاران، قطعهفروشان وحتی برخی از صاحبان کالا و ... تبدیل شده است.
این کاربر تیننیوز، افزود: شرایط حمل بار به گونهای است که کامیوندار با صاحب اصلی کالا هیچ ارتباطی ندارد و برای حمل کالا به باربری مراجعه میکند.
او خاطرنشان کرد: در این بین باربریها هم به هر شکلی که بخواهند با کامیوندار قرارداد حمل کالا را منعقد و مبلغی را بهعنوان کرایه صافی (به قول خودشان) با راننده طی میکنند و تا میتوانند کمیسیون نجومی میگیرند.
این کامیوندار بیان کرد: این بدان معنی است که شرکتهای حملونقلی با کامیونی که دلها برایش خون شده، قسطها برایش پرداخت شده و زحمتها برایش کشیده شده است، بار فرد دیگری را حمل کرده و بیشترین نفع را میبرند.
او با بیان اینکه رانندگان کامیون تشکیلات قدرتمندی برای دفاع از حق خود ندارند تا از تضییع حق و حقوقشان جلوگیری کرده و در مواقع بروز مشکلات، مدافع و پیگیر حقوقشان باشد، گفت: در شرایط فعلی زحمت و سرمایه از کامیونداران بوده اما سود برای دلالان و سودجویان باربریهایی است که تنها سرمایهشان یک میز و صندلی و یک کامپیوتر و یک پرینتر است.
این راننده خود مالک تاکید کرد: آیا وقت آن نرسیده که مسئولان دولتی مدیریت و اداره امور رانندگان و کامیونداران را به خود آنان بسپارند؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.