| کد خبر: 157954 |

یک کاربر تین‌نیوز:

◄ دولت قادر به تامین بودجه عمرانی در بخش ریلی نیست

در حالی که سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن از دوخطه شدن محور اهواز-اندیمشک و افزایش ظرفیت محور جنوب خبر می‌دهد، یکی از کاربران تین‌نیوز معتقد است بودجه دولتی با توجه به حجم بزرگ بدنه آن، قادر تامین بودجه عمرانی نیست.

تین نیوز

در حالی که سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن از دوخطه شدن محور اهواز-اندیمشک و افزایش ظرفیت محور جنوب خبر می‌دهد، یکی از کاربران تین‌نیوز معتقد است بودجه دولتی با توجه به حجم بزرگ بدنه آن، قادر به تامین پروژه‌های عمرانی نیست.

به گزارش تین‌نیوز،  این کاربر در پیامی که به این شبکه خبری ارسال کرد، اظهار کرد: کشور ما نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفت در بخش ریلی دارد چرا که در کنار دو خطه و برقی کردن مسیرهای قدیمی و شلوغ، مسیرهای جدیدی در حال احداث و مطالعه هستند و مطمئناً بودجه دولتی با توجه به حجم بزرگ بدنه آن، قادر به تامین بودجه پروژه‌های عمرانی نیست.

این کاربر تاکید کرد: دولت چند راهکار بیشتر ندارد، یکی ترغیب سرمایه‌گذاری خارجی، دوم مشارکت بخش خصوصی با مشوق‌های مخصوص و سوم آغاز تعدیل نیرو و توقف استخدام دولتی.

وی در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد: دقت کنید ژاپن یک کشور تولیدی است و از هزار نفر فقط یک نفر در این کشور کارمند است که این در ایران صد نفر است و فشار شدیدی هم به مردم و هم به دولت برای تامین هزینه این کارمندان و مدیران تحمیل می‌شود و این د رحالی است که راندمان کار در ایران هم بسیار پایین است.

وی افزود: دولت و مجلس اگر کشور صنعتی می‌خواهند باید استخدام کارمند را متوقف و مردم را به تولید و سازندگی تشویق کنند.

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن چندی پیش از بازسازی محور جنوب در حدفاصل دورود تا اندیمشک پس از گذشت بیش از ۶۰ سال خبر داده و گفته بود: برای اولین بار بازسازی اساسی و به‌صورت کامل در حال انجام است و امیدواریم این کار تا پایان امسال به اتمام برسد.

 وی با بیان این‌که محور جنوب از فنی‌ترین محورهای شبکه ریلی کشور است، گفت: عملیات بازسازی این محور با توجه به وجود پل‌ها و تونل‌های فراوان انجام‌شده است. همچنین اجرای دوخطه اهواز-اندیمشک روزهای آخر خود را سپری می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.