| کد خبر: 197997 |

◄ انتصاب مدیرعامل جدید ستاد مرکزی معاینه فنی از طریق فراخوان

معاون شهردار تهران از گسترش طرح‌های موفق معاینه فنی در آینده خبر داد.

تین نیوز

معاون شهردار تهران با تاکید بر نقش موثر معاینه فنی در کاهش انتشار آلاینده‌ها تصریح کرد: اقدامات موفق معاینه فنی ازجمله معاینه فنی خودروهای دیزل تسری یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ طی مراسمی با حضور محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پوریا محمدیان، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل و ترافیک از زحمات «سید نواب حسینی‌ منش» طی 4 سال مدیرعاملی ستاد مرکزی معاینه فنی تقدیر و «حسین مقدم» به‌عنوان سرپرست این ستاد منصوب شد.

محسن پورسیدآقایی در مراسم معارفه سرپرست ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران؛ راه‌اندازی معاینه فنی برتر، فعالیت یکپارچه معاینه فنی در کشور، اجرای طرح معاینه فنی خودروهای دیزل و اجرای طرح ال ای زد(LEZ) را ازجمله دستاوردهای تأثیرگذار بر کاهش آلودگی هوا و انتشار آلایندگی در پایتخت دانست و گفت: در موضوع معاینه فنی خودروهای دیزل گرچه کار با وزارت کشور بود اما در شهرداری تهران تلاش کردیم معاینه فنی خودروهای دیزل را از شرکت واحد آغاز کنیم که البته نتیجه‌ی آن گسترش این طرح و جلوگیری از تردد خودروهای دیزلِ فاقد معاینه فنی در کل کلان‌شهر تهران بود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه کاهش آلودگی هوا و شهری پاک و پایدار خواسته مردم و مسئولین است تصریح کرد: خوشبختانه گام‌های خوبی در دو سال گذشته برای کاهش آلودگی هوا برداشته‌شده که به‌واقع می‌توان گفت معاینه فنی هم یکی از تاثیرگذارترین طرح‌ها در کاهش انتشار آلایندگی بوده است.

پورسیدآقایی گفت: امروزه مدیریت مشارکتی راهگشا و مورد تاکید است و مردم درصورتی‌که باور کنند معاینه فنی، ضروری است و باعث کاهش آلاینده‌هایی می‌شود که به‌طور گسترده سلامت آنها را تهدید می‌کنند حتما همکاری بهتری خواهند داشت.

معاون ترافیک شهردار تهران با تشکر از زحمات نواب حسینی‌منش، وی را جوانی پویا و کوشا دانست که توانست دوره‌ی موفقی را در ستاد مرکزی معاینه فنی به لحاظ کمی و کیفی به ثبت برساند.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق موفق ستاد مرکزی معاینه فنی و رویکرد جدید این ستاد از سرپرست جدید این ستاد خواست همسو با سیاست‌های مدیریت شهری و هم‌راستا با اقدامات موفق صورت گرفته حرکت کند.

انتصاب مدیرعامل جدید معاینه فنی از طریق فراخوان عمومی

معاون شهردار تهران در ادامه از انتصاب مدیرعامل جدید ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از طریق فراخوان عمومی در شهرداری تهران خبر داد و گفت: در راستای راهبرد شایسته‌گزینی در شهرداری تهران، فراخوان جدید خود را به‌منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت ستاد مرکزی معاینه فنی منتشر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: معتقدم از طریق فراخوان، هر کسی که توانمندی، تخصص فنی و علمی لازم را در این زمینه دارد می‌تواند سوابق خود را برای ما ارسال کند تا در کمیته‌ی ویژه بررسی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.