| کد خبر: 203634 |

افزایش ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در برخی استان‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت:‌ تلاش می‌کنیم قبل از عید مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن را انجام دهیم.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت:‌ تلاش می‌کنیم قبل از عید مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن را انجام دهیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن اظهار کرد:‌ پالایش یکی از سامانه‌ها یعنی سامانه فرم «ج» قبلا به اتمام رسیده بود؛‌ بر اساس اعلام قبلی قرار بود پالایش سه سامانه دیگر نیز تا نیمه بهمن به پایان برسد که خوشبختانه این هفته انجام شد.

وی توضیح داد: یکی از دلایلی که باعث شد پالایش زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد، همزمانی  و گسترده‌تر کردن اقدامات در این زمینه بود.

وی بیان کرد:‌ در گذشته پالایش‌ها یکی یکی انجام می شد اما در طرح ملی مسکن تقریبا این پالایش‌ها را همزمان کردیم و به همین دلیل توانستیم پروسه پالایش ثبت‌نام کنندگان را سریع‌تر انجام دهیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که در مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن، ثبت‌نام‌ها فقط برای ریزشی‌ها نیست،‌گفت:‌در برخی استان‌ها در حال فراهم کردن زیرسیاخت‌ها برای ایجاد ظرفیت جدید هستند.

محمودزاده  ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا قبل از عید مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن را انجام دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.