| کد خبر: 210592 |

کاهش ۲ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار ۵۱۴ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

تین نیوز

 در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار ۵۱۴ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده های چالوس، هراز ، فیروزکوه  و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می دهد.آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش باران در برخی از جاده‌های استان خراسان جنوبی است. 

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است. گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه میکند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ٢٠ درصد و اوج تردد بین ساعت۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک) ، واقع دراستان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.