| کد خبر: 269554 |

◄ رفع ۲۰ نقطه حادثه خیز در راه های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از رفع ۲۰ نقطه حادثه خیز خبر داد.

تین نیوز

مهرداد جهانی در نشست هماهنگی ستاد نوروزی ضمن قدردانی از تلاش جهادی یک ساله راهداران اظهار کرد: این اداره کل آمادگی لازم برای برقراری تردد ایمن و روان در راه های استان را در ایام سفرهای نوروزی دارد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، جهانی افزود: خوشبختانه با اقداماتی که کارکنان این اداره کل با همکاری پلیس راه استان انجام دادند شاهد کاهش تصادفات جاده و تلفات ناشی از آن بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: طی یک سال اخیر به منظور ایمن سازی جاده و تسهیل در تردد کاربران جاده ای اقدامات خوبی صورت گرفته که این امر جز با تلاش راهداران و مجموعه راهداری قابل دسترسی نبود.

جهانی از رفع ۲۰ نقطه حادثه خیز خبر داد و افزود: رفع تمامی نقاط حادثه خیز مصوب سال ۹۵ و ۲۰ نقطه از ۳۵ نقطه مصوب سال جاری دستاوردهای مهمی است که طی سال اخیر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جلسات مشترک هماهنگی برای اجرای طرح راهداری نوروزی اضافه کرد: باید با هم افزایی و با مشارکت یکدیگر موارد و مصوبات مطرح شده در جلسات قبلی پیگیری و نظارت شود و اگر نقطه ضعفی وجود دارد درصدد رفع آن براییم تا در ایام پیش رو کمترین تصادفات در جاده را شاهد باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: قطعاً از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز، هم در اداره کل راهداری و هم در پلیس راه کمبودهایی وجود دارد اما آمادگی لازم را برای مشارکت با مجموعه پلیس و راه اندازی گشت های مشترک داریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

جهانی تاکید کرد: رؤسای شهرستان ها و فرماندهان پلیس راه باید با تلاش مضاعف و هماهنگی لازم و برنامه ریزی صحیح کاهش حوادث رانندگی در حوزه استحفاظی خود را با کمک یکدیگر رقم بزنند.

وی بر اولویت بندی اقدامات در راستای رفع نقطه حادثه خیز، نصب گاردریل، خط کشی جاده ها، شستشوی علائم راهنمایی و هشدارها و… تاکید کرد و گفت: حضور و تلاش حداکثری در محورها، گشت زنی مستمر به همراه پلیس در راه ها به خصوص مسیرهای پرتردد و دوطرفه، تسریع در رفع نقاط پرتگاهی و مستعد حادثه از مباحثی است که باید به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به برپایی ایستگاه نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در محور اراک سلفچگان افزود: این آمادگی را داریم تا از ظرفیت های مجموعه پلیس در راستای فرهنگ سازی رانندگی در این پویش استفاده کنیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت جهادی راهداران گفت: کارهای بسیار خوبی هم در اداره کل راهداری و هم در مجموعه پلیس راه استان از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده و کاهش تصادفات در محورهای استان را رقم زده است که این جای قدردانی دارد.

محمدپور شمس بر هماهنگی هرچه بیشتر دو مجموعه در ایام طرح نوروزی به منظور تلاش برای برقراری تردد ایمن و روان تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.