| کد خبر: 248438 |

مدیرکل راه و شهر سازی استان مرکزی خبر داد؛

رفع تصرف ۷۴۳ هزار و ۸۰۱ متر مربع از اراضی دولتی استان مرکزی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف ۷۴۳ هزار و ۸۰۱ متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش ۱۰ هزارمیلیارد و۴۰ میلیون ریال در هفت ماه سال جاری، توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف ۷۴۳ هزار و ۸۰۱  متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش ۱۰ هزار میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در هفت ماه سال جاری، توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، حمید اِنعامی با اعلام این خبر گفت: پرسنل فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل، در اردیبهشت ماه سال جاری در قالب ۲۳ فقره رفع تصرف فوری و ۲۴ مورد اجرای احکام قطعی (خلع ید، قلع و قمع، تخلیه) صادر شده توسط مراجع قضایی موفق به رفع تصرف از اراضی ملی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: طی۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت این اداره کل (خودرویی– موتورسیکلت) در عملیات جداگانه رفع تصرف ۷۴۳ هزار ۸۰۱ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۱۰ هزار میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در هفت ماه سال جاری، شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی صورت پذیرفته است.

وی افزود: در این مدت بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان تفرش به میزان ۴۲۰هزار متر مربع بوده است و شهرستان خنداب با ۱۰۰ هزار متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.

اِنعامی در ادامه بیان کرد: ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان تفرش به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰میلیاردریال بوده است و شهرستان ساوه با ۲ هزار و ۵۹۷ میلیاردو۵۴۰ میلیون ریال در رتبه دوم قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش این اداره کل در سراسر استان می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.