| کد خبر: 210953 |

افزایش نرخ تاکسی در اراک تایید نهایی نشده است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اراک گفت: افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی نرخ تاکسی در کلانشهر اراک تایید نهایی نشده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اراک گفت: افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی نرخ تاکسی در کلانشهر اراک تایید نهایی نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حجت‌الله مرادی افزود: افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اراک پیشنهاد شده و به زودی در صحن شورای اسلامی این شهر بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت تصویب این نرخنامه در شورای شهر موارد برای تایید نهایی به فرمانداری ارجاع می‌شود و در مدت زمان اشاره شده  هیچ راننده‌ای حق اضافه خودسرانه کرایه را ندارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اراک ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی در ۴۰ مسیر در کلانشهر اراک فعالیت دارند و قیمت هر مسیر متفاوت است.

مرادی اظهار داشت: تنها ۵۰ درصد از رانندگان تاکسی این شهر دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و این قشر به واسطه شیوع ویروس کرونا نیز خسارت‌های زیادی را متحمل شدند.

وی گفت: تاکنون اطلاعات ۶۰۰ نفر از رانندگان آسیب دیده از کرونا در قالب 2 فهرست برای دریافت تسهیلات ارایه شده از سوی دولت به اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در تهران ارسال شده اما هیچ‌کدام هنوز تسهیلات دریافت نکرده‌اند.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.