| کد خبر: 257996 |

افزایش ۳۵۸ درصدی صادرات کالا در بنادر مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به رشد ۳۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تابعه اداره کل در سه ماهه نخست سال جاری اعلام کرد: طی این مدت همچنین صادرات کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار در مجموع از رشد ۳۵۸ درصدی برخوردار بوده است.

تین نیوز

سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به رشد ۳۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تابعه اداره کل در سه ماهه نخست سال جاری اعلام کرد: طی این مدت همچنین صادرات کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار در مجموع از رشد ۳۵۸ درصدی برخوردار بوده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در تشریح عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال جاری افزود: در بخش ورود کشتی تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در سه ماهه نخست سال جاری از رشد ۳۳ درصدی برخوردار بوده است. 

کیاکجوری با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی ، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند.

گفتنی است، محصولات کشاورزی، مواد معدنی و مواد غذایی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات،کاغذ و مقوا، چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر طی سه ماهه نخست امسال بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.