| کد خبر: 215499 |

ایجاد راه جدید دسترسی به فرودگاه ساری عملیاتی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: با تملک و آزادسازی تعدادی از املاک، راه جدید دسترسی به فرودگاه بین المللی ساری آغاز می شود.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: با تملک و آزادسازی تعدادی از املاک، راه جدید دسترسی به فرودگاه بین المللی ساری آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مهدی رازجویان شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای پروژه واریانس دوم راه دسترسی جدید به فرودگاه مرکز استان (جاده جوادالائمه ع)، ۷ ملک دیگر تملک و عملیات آزادسازی آن‌ها انجام شد.

رازجویان با تاکید بر اینکه به زودی عملیات راهسازی در مسیر این املاک آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با اجرای راه جدید دسترسی به فرودگاه، مشکل راه روستاهای زاری‌محله و پلنگ‌آزاد نیز برطرف خواهد شد.

رازجویان با بیان اینکه با دیوارکشی سایت ILS (سامانه کمک ناوبری و سامانه هواشناسی) در فرودگاه مرکز استان، مشکل کاهش دید پروازها و همچنین کنسل شدن اکثر سفرها در فرودگاه مرکز استان برطرف شده، افزود: با این اقدامات علاوه بر افزایش ایمنی پروازها، ظرفیت بیشتری از فرودگاه ساری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان گفت: مجموعه اقدامات انجام شده، باعث می‌شود تا فرودگاه ساری به استانداردهای بین المللی نزدیک‌تر شود.

هر هفته بیش از ۸۰ سورتی پرواز در فرودگاه بین المللی ساری انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.