| کد خبر: 200935 |

در نشست کارشناسان ابنیه فنی مازندران تاکید شد:

◄ ضرورت بالا برای حفظ و نگهداری از ابنیه های فنی جاده های مازندران

در نشست دوره ای کارشناسان نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بر ضرورت و حساسیت بالا برای حفظ و نگهداری ابنیه های موجود در جاده های این استان تاکید ویژه شد.

تین نیوز

در نشست دوره ای کارشناسان نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بر ضرورت و حساسیت بالا برای حفظ و نگهداری ابنیه های موجود در جاده های این استان تاکید ویژه شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، محسن محمدنژاد رئیس اداره نگهداری از ابنیه فنی این اداره کل در این نشست ضمن پر اهمیت بر شمردن بهسازی و نگهداری از ابنیه های فنی موجود در استان عنوان نمود : ابنیه فنی سازه هایی هستند که جهت بهره برداری از راه و تکمیل و یا حفاظت آن برای سرویس دهی مطمئن احداث می شود. (مثل پل، تونل، دیوارحائل، کانال، ضربه گیر و ...) این سازه ها از پرهزینه ترین و مهم ترین عناصر راه ها هستند و اختلال و خرابی آنها در اکثر موارد موجب قطع سرویس دهی محور می شود و یا حداقل بر عبور و مرور سریع و روان تاثیر می گذارد، که به همین دلیل نگهداری و تعمیر آن ها حائز اهمیت است.

وی ادامه داد : از طرفی در عملیات نگهداری و تعمیر ابنیه فنی راه تصمیم گیری ها (در خصوص زمان تعمیر ابنیه فنی راه و انتخاب گزینه های ترمیم) اصولا بر مبنای بازرسی های مرتبی که از آنها صورت می گیرد استوار است.

گفتنی است در این نشست علاوه برموارد مطرحه بررسی مواردی نظیر علل وقوع سیلاب و اقدامات پیشگیرانه، اهمیت نظارت و کنترل پروژه ها ، انجام مکاتبات به موقع با مراجع ذیربط و جلوگیری از برداشت مصالح محدوده پلها پرداخت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.