| کد خبر: 196659 |

لغزنده بودن محورهای مازندران در آخرین روز تابستان

احتمال لغو محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آخرین روز از تابستان قرار داریم و مسافران درحال بازگشت هستند لازم است مسافران پیگیر اعمال محدودیت‌های ترافیکی باشند که در این صورت کم تر درگیر ترافیک خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در آخرین روز تابستان در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محدوده ساری-قائم‌شهر، افزود: همچنین از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران در تمامی محورهای مازندران هستیم که سطح راه‌های استان را لغزنده کرد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به شرایط جوی و لغزنده بودن سطح راه‌های مازندران لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

این مسؤول تصریح کرد: همچنین باتوجه به این که در آخرین روز از تابستان قرار داریم و مسافران در حال بازگشت هستند لازم است مسافران پیگیر اعمال محدودیت‌های ترافیکی باشند که در این صورت کمتر درگیر ترافیک خواهند شد.

قدمی با اعلام این که بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در روزهای پایانی تابستان در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: این محدودیت روز گذشته اعمال نشد و امروز نیز درصورت بروز ترافیک اعمال خواهد شد که در این صورت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور هراز، یادآور شد: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت دو بامداد فردا از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها لازم است رانندگان با رعایت سرعت مجاز و فاصله طولی در محورهای استان تردد کنند.

ترافیک ساری را قفل کرد

همچنین امروز شاهد ترافیک سنگینی در محور ساری قائم‌شهر هستیم که هم چنان این وضعیت ادامه دارد.

دلیل ترافیک سنگین در محور ساری قائم‌شهر اعمال محدودیت ترافیکی در ورودی شهر ساری است.

ترافیک سنگین در ورودی شهرستان ساری باتوجه به این که محدوده پرترددی است مشکلی را برای شهروندان ایجاد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در این‌باره اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم امروز محدودیت انسداد در محدوده بلوار پاسداران ساری اعمال شده است.

مهدی باقری افزود: این محدوده دومین معبر پرتردد در سطح کشور است که انسداد موجب ترافیک در این محور شده است.

وی در پایان گفت: وضعیت ترافیک در سایر خیابان‌های شهرستان ساری به‌صورت عادی است و مشکل خاصی نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.