| کد خبر: 156604 |

◄ علاقه کره‌ای‌ها به سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد

حبیب اله طالبی، معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از وجود زیرساخت‌های اولیه که برای سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد لازم است خبر داد.

تین نیوز

حبیب اله طالبی، معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از وجود زیرساخت‌های اولیه  برای سرمایه‌گذاری در این بندر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت کشتی‌سازی کره جنوبی به‌عنوان سرمایه‌گذاربه  همراه مسئولین استانی از منطقه عملیاتی و اراضی پشتیبانی بندر امیرآباد بازدید کردند.

حبیب‌الله طالبی با اشاره به مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی، هزار و 60 هکتار اراضی پس‌کرانه، تخفیف‌های مالیاتی و معافیت مالیات بر ارزش‌افزوده را از مؤلفه‌هایی  دانست که سرمایه‌گذاران را برای حضور در این بندر ترغیب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی انجام‌شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در حال افزایش است بر آمادگی کامل این بندر در پذیرش بخش خصوصی داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.

نمایندگان شرکت کره‌ای بابیان اینکه بندر امیرآباد از پیشرفت و توسعه روزافزونی برخوردار است، بر  بهره‌گیری از امکانات موجود، جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تأکید کردند.

بندر امیرآباد واقع در شهرستان بهشهر به دلیل فراهم کردن دسترسی به بازار کشورهای حاشیه دریای خزر، اتصال به شبکه ریلی و قرارگیری در مسیر کریدور بین‌المللی ترانزیت شمال-جنوب از پتانسیل بالایی برای ترانزیت و جابه‌جایی برخوردار است و موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.