| کد خبر: 143746 |

مدیرکل راهداری مازندران:

۲۵ پروژه راهداری در مازندران بهره برداری می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بهره برداری 25 پروزه راهداری با 340 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بهره برداری 25 پروزه راهداری با 340 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد آفرین محمدزاده صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظورگرامیداشت هفته دولت ، 25 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را با هزینه ای بالغ بر 340میلیاردریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

وی اظهار داشت: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت بوده ، لذا این اداره کل با افتتاح 25 پروژه راهداری با هزینه ای بالغ بر 340 میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به پروژه‌های افتتاحی اشاره و افزود : عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی سوادکوه ، هراز ، کندوان ، لاریم _ بهمنیر ، محمودآباد _ آمل، بابل _ گنج افروز و تنکابن _ رامسر تنها بخشی از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل می‌باشد.

مهندس محمدزاده در ادامه به اقدامات این اداره کل در زمینه ایمن سازی در محورهای استان اشاره و خاطر نشان کرد : علاوه بر پروژه‌های روکش آسفالت افتتاحی اداره کل در هفته دولت ، پروژه‌های دیگری در بخش ایمن سازی راه‌ها در دستور کار بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث دور برگردان ، احداث روشنایی ، احداث تقاطع و شانه سازی محورهااشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.