| کد خبر: 264313 |

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در لرستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۱تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی هفت ماهه سال جاری جابه جا شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۱تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی هفت ماهه سال جاری جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از لرستان، رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۱تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲ میلیون ۹۴۴  هزار و ۵۲۴ تن حدود ۵ درصد رشد نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۲۳۸ هزار و  ۱۷۳ فقره بارنامه جابجا شده است، تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۲۹ هزار و ۴۱۱ فقره ۴درصد افزایش را نشان می دهد. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۳۳ سال است که در مقایسه با متوسط کشوری ۱۹.۳۸ سال، دو سال جوان تر است. 

عبدی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کند، افزود: طی سال جاری ۲۴ پروانه فعالیت برای شرکت های حمل و نقل کالا تمدید و ۶ پروانه جدید صادر شده است. 

وی به آمار وانت بارهای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۱ دستگاه وانت بار با عمر متوسط ۱۲.۷ سال در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: در هفت ماهه گذشته ۴۹۷ مورد گشت های کنترل دروازه ای در استان انجام و تعداد ۱۶۹۹ چک لیست تکمیل شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.