| کد خبر: 252827 |

چهارخطه کوهدشت خرم آباد سال آینده بهره‌ برداری می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۵ کیلومتر از طول ۹۰ کیلومتر چهارخطه کوهدشت به خرم آباد باقی مانده که پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۲ اتمام و به بهره برداری برسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۵ کیلومتر از طول ۹۰ کیلومتر چهارخطه کوهدشت به خرم آباد باقی مانده که پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۲ اتمام و به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از راه های حوزه کوهدشت و رومشکان در جمع خبرنگاران لرستان، اظهار کرد: طول محور خرم آباد به کوهدشت ۹۰ کیلومتر بوده و جزو پروژه های چهارخطه لرستان است.

احداث ابرپروژه ریلی کشور در لرستان

وی افزود: ۱۳ کیلومتر از این مسیر باقی مانده که امیدواریم طی سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: انتهای مسیر خرم آباد به کوهدشت تا سه راهی زانوگه ۱۳ کیلومتر است و عملیات اجرایی بخشی از این محور شروع شده و امیدواریم منابع اعتباری مورد نیاز آن تا سال آینده برای تکمیل این محور اختصاص یابد تا به محور اسلام آباد به پلدختر متصل شود.

وی با اشاره به اتصال این مسیر به کرمانشاه، افزود: طول این محور ۱۶۰ کیلومتر است که حدفاصل اسلام آباد به پلدختر است و حدود ۶۰ کیلومتر از چهارخطه این مسیر در کرمانشاه و هفت کیلومتر نیز در استان لرستان واقع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح های مطالعاتی مسیر عتبات عالیات از سمت کوهدشت به ایلام در صورت رسیدن به نتیجه، مسافت تردد زائران را کاهش می دهد، عنوان کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی چهارخطه کردن مسیر بین شهرها است.

وی بیان کرد: طرح مطالعاتی کنارگذر کوهدشت نیز انجام شده و این طرح در قالب چهارخطه کوهدشت به خرم آباد با اجرای مسیر کوهدشت به کربلا عملیاتی می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.