| کد خبر: 246543 |

پروژه ای که بدون اعتبار اجرا شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بازدید از پروژه تعریض و روکش آسفالت محور فرعی بلیلوند خرم آباد از به نتیجه رسیدن فرهنگ تعامل و هم افزایی بین دستگاهی در اجرای این پروژه خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بازدید از پروژه تعریض و روکش آسفالت محور فرعی بلیلوند خرم آباد از به نتیجه رسیدن فرهنگ تعامل و هم افزایی بین دستگاهی در اجرای این پروژه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، احمدرضا دالوند که همراه با مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از این پروژه بازدید می کرد، گفت: تعریض و زیرسازی و اجرای روکش  آسفالت محور فرعی بلیلوند در ادامه تکمیل پل این محور از نظر قرار گرفتن در محور گردشگری آبشار نوژیان و به عنوان مسیر تردد اهالی ۴۰ روستای حوزه شهرستان خرم آباد از اهمیت بالایی برخوردار و به عنوان دغدغه عمومی مطرح بود.

وی با بیان اینکه عرض کم و پایین بودن کیفیت آسفالت محور بلیلوند از خواسته های مردم در سفر ریاست جمهوری به استان بود، افزود: با توجه به اهمیت موضوع، در جلسات متعدد با فرماندهی ارتش استان درخصوص عقب نشینی دیوار ساختمان این نهاد نظامی رایزنی و درنهایت به توافق منجر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: پروژه بلیلوند الگویی واقعی از تعامل و هم افزایی بین دستگاهی در اجرای یک پروژه عمرانی است به طوری که اجرای سه کیلومتر تعریض، زیرسازی و روکش آسفالت با نیاز  اعتباری حداقل شش میلیارد تومان، بدون هیچگونه ردیف اعتباری و با استفاده از ظرفیت های موجود اجرایی و عملیاتی شد.

وی گفت: محوریت اجرای این پروژه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بود که انصافا هم از نظر ماشین آلات و هم زیرسازی و سایر موارد پای کار است، شهرداری خرم آباد و سازمان همیاری شهرداری ها در تامین ماشین آلات و مصالح مشارکت کرده و در حال حاضر با اختصاص قیر رایگان در مرحله آماده سازی آسفالت قرار دارد، جدول گذاری و هدایت آب های سطحی نیز به بنیاد مسکن واگذار شده و این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

دالوند اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از چنین الگویی می توان فرهنگ تعامل بین بخشی در اجرای پروژه های عمرانی را نهادینه کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.