| کد خبر: 241917 |

◄ ارزش جاده های لرستان ۲۵ هزار میلیارد تومان است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ارزش جاده های استان ۲۵ هزار میلیارد تومان است و سالانه حدود یکهزار تا یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان صرف نگهداری آنها می شود.

تین نیوز

 عارف امرایی روز شنبه در آیین معارفه مدیر جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله افزود: حدود ۹۹ درصد جاده های فرعی و روستایی استان حفاظ ندارند، دارای پرتگاه هستند که باید ایمن سازی شوند اما با توجه به شرایط اعتباری موجود مقدور نیست.

به گزارش تین نیوز، وی با تاکید بر اینکه اولویت اساسی در بحث نگهداری با جاده های شریانی و اصلی استان است اظهار داشت: در خط کشی جاده ها طی اسفندماه پارسال لرستان جزو پنج استان اول کشور بود.

امرایی بیان کرد: تکمیل جاده گاوکش محور نورآباد با اداره راه و شهرسازی است و پس از آن، خط کشی، نصب علائم، جداکننده ها و مسئولیت نگهداری آن به راهداری و حمل و نقل جاده ای سپرده می شود.

وی افزود: تاکید راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بر تکمیل و بهره برداری از جاده خرم آباد به نورآباد تا پایان شهریورماه است و در صورتی که تامین اعتبار شود امیدواریم ظرف مدت گفته شده به بهره برداری برسد.

فرماندار سلسله نیز با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور نیازمند کار شبانه روزی است اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از جاده الشتر به فیروزآباد یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان می باشد چرا که این مسیر تصادفات منجر به فوت بسیاری داشته است.

مسلم مرادی با تاکید بر لزوم افزایش ایمنی جاده های ارتباطی شهرستان افزود: برخی تیرهای چراغ برق جاده الشتر به فیروزآباد به علت حادثه خیز بودن باید اصلاح و جابجا شوند و قیرپاشی مسیر در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسیر الشتر به فیروزآباد هیچگونه تابلویی ندارد و باید نصب علائم شود، بیان کرد: تکمیل چهارخطه فیروزآباد به پلیس راه و بازسازی پل چم تکله بسطام که در سیلاب سال ۹۸ تخریب شد از اولویت های بعدی شهرستان در حوزه راه است.

در این آیین مجید مالمیر به عنوان مدیر جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله معرفی و از زحمات محسن ملکی مدیر پیشین قدردانی شد.

مالمیر از نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.