| کد خبر: 208595 |

توزیع ۱۰۰۰ بسته بهداشتی بین رانندگان پایانه بار قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به‌منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان توزیع شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به‌منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان توزیع شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: علاوه بر ارسال این بسته‌ها که از امروز شنبه آغاز شد، از همان زمان شیوع این ویروس نیز به طور مستمر و روزانه کار شست‌وشو و ضدعفونی کردن محل پایانه انجام شده و رانندگان نیز تب سنجی شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، تمام محل‌های مورد استفاده رانندگان و دفاتر شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، سالن‌ها و صندلی‌های پایانه کالا و سرویس‌های بهداشتی به‌طور مرتب گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، حق لطفی ادامه داد: تابلوهای حاوی پیام‌های بهداشتی هم جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس برای توجیه و آگاه‌سازی رانندگان در پایانه حمل بار نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین افزود: طی این مدت به‌منظور جلوگیری از تجمع‌های غیرضروری، علاوه بر جلوگیری از حضور افراد دیگر غیر از رانندگان در سالن‌ها، هنگام مساعد بودن شرایط جوی نیز فرایند اعلام بار در محوطه روباز و خارج از سالن انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.