| کد خبر: 204337 |

راه ۷۸ محور روستای استان قزوین بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: راه ۷۸ محور روستای استان که بر اثر بارش برف و کولاک در هفته گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: راه ۷۸ محور روستای استان که بر اثر بارش برف و کولاک در هفته گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، جواد حق لطفی اظهار کرد: بازگشایی و برف روبی مسیر ارتباطی این تعداد روستا در ۲ روز گذشته با استفاده از ۳۳ دستگاه از ماشین آلات و مشارکت ۵۰ راهدار انجام شد.

وی اضافه کرد: به این ترتیب تمام راه‌های روستایی که در هفته گذشته مسدود شده بودند برف روبی و بازگشایی شدند.

حق لطفی ادامه داد: هفته گذشته نیروهای راهداری استان قزوین از لحظه آغاز بارش برف تا دیروز جمعه چهارم بهمن ماه راههای اصلی، شریانی و فرعی را برف‌روبی و نمک پاشی کردند.

وی در ادامه از رانندگان خواست در فصل زمستان که احتمال بارش برف و کولاک در جاده‌ها وجود دارد برای تردد در مسیرهای روستایی، حتماً با زنجیر چرخ حرکت کنند.

حق لطفی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری این اداره کل برای خدمت رسانی به مسافران و بازگشایی راه‌های استان افزود: در طرح راهداری زمستانی ۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

استان قزوین دارای هزار کیلومتر راه کوهستانی و صعب العبور است و هفت درصد عملیات برف روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر جاده شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه و یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.